På gång i mars

Välkommen till klubbmöte tisdagen den 5 mars kl 19. Kvällens bildvisare är Magnus Thorewik som berättar om sin fotografiska resa genom livet. Dessutom redovisar vi resultatet för årets första klubbtävling med tema Fritt och Färger. Inlämning till nästa tävling med temat Ljus och fritt tema, två klasser alltså.

Söndagsöppet varje söndag i mars och april kl 17. Vi fått äran att bedöma en stor tävling från Skara fotoklubb. Eventuellt tittar vi på dessa bilder nu på söndag 10 mars första gången.

Ladda för lördagen den 16 mars kl 10. Då är det dags för vårstädning och röjning i klubblokalen. Vi hoppas på stor uppslutning.

Tisdagen den 19 mars har vi mellanmöte där vi ger omdömen (positiva) av varandras bilder. Ta med max fem bilder.

Boka in: Östsvenska Fotodistriktet bjuder in till årets stora fototävling Östsvenskan och Årsstämman 2019 som i år arrangeras av Linköpings Fotoklubb. Plats: Valla Folkhögskola i Linköping. Tid: Söndagen den 7 april 2019 kl 10.00-16.00. Mer info kommer.