På gång i januari och februari

• Mellanmöte den 22 januari. Bildbedömningsdiskussion: Bedöm bilder och hitta fem positiva omdömen om varje bild! Dessutom inlämning till RIFO (Riksfotoutställningen) och Östsvenskan (påsikt och digitalt).
  • Söndagsöppet den 27 januari kl 17. Sista chansen att lämna tävlingsbidragen (påsiktsbilderna) i klubblokalen innan vi skickar dem till RIFO.
  • Klubbens utställning ”Här finner jag ro” är nu upphängd i Mariasalen i församlingshemmet intill Huskvarna kyrka. Utställningen pågår till 31 mars och är öppen när församlingshemmet är öppet.
  • Den 31 januari är sista dag att ladda upp digitala bidrag till RIFO.
  • Årsmöte den 5 februari. OBS! Vi startar kl 18.30 med årsmötesförhandlingarna. Därefter visar Karin Lundgren makrobilder innan smörgåstårtan. Vi avslutar med redovisning av Årets bild, digital kollektion och enstaka bild.
  • Mellanmöte den 19 februari med temaövning ”Konsten att ta vinnande bilder”.