På gång i klubben december – februari

• Den 27 december gör vi en fotoutflykt till Mullsjö Fiskdammar. Avresa/samåkning från klubblokalen kl 09.00. Ta med fika och ta på dig varma kläder. Vi parkerar vid Nykyrka kyrka i Mullsjö,     Nykyrkevägen 45 för den som vill komma dit direkt. Anmälan till Viktor sekreterare@huskvarnafotoklubb.se.
  • Den 8 januari har vi årets första klubbmöte med redovisning av Årets bild, Årets kollektion och Årets fotograf. Inlämning till klubbtävling 1.
  • Den 22 januari har vi bildbedömningsdiskussion. Max fem bilder per fotograf som man vill ha bedömning på.
  • Den 2 februari visar Karin Lundgren från Bankeryds FK bilder på klubbmötet.
  • Den 4 februari ska tävlingsbidragen till Östsvenskan vara inlämnade. Östsvenskan äger rum i Linköping den 7 april.

Riksförbundet Svensk Fotografis trevliga årsbok finns till försäljning i klubblokalen. Den kostar 120 kronor.