Kallelse till klubbmöte 6 november

Program

Bildvisning av Marcus Gyllborg, Chef  för Österängens konsthall. Temat är ”Baltic Dreams”

Tävlingsredovisning, klubbtävling 3

Inlämning av bilder till Årets bild och Årets kollektion.

Årets bild och Årets kollektion

Delta med nya bilder eller bilder du tävlat med tidigare i klubbens tävlingar under året! Dock får inte samma bild lämnas in till flera olika klasser. Fritt tema.

Årets bild, digitalt: Max tre bilder. Digitala bilder döps med bildens namn och medlemsnummer, t ex ”Vätterstranden_037” Bildens längsta sida får inte överstiga 1920 pixlar. Bilderna mejlas till tavlingsledare@huskvarnafotoklubb.se

Årets bild, på papper: Max tre bilder. Bildernas yttermått inkl passpartout ska vara högst 30×40 cm. Pappersbilderna lämnas i en väska i klubblokalen under mötet. Märk bilderna på baksidan med medlemsnummer och titel.

Årets kollektion, digitalt: Max två kollektioner á tre bilder. Märk kollektionerna med bildens namn och ditt medlemsnummer i den ordning du vill visa bilderna, t ex ”Vätterstranden_1_037”, ”Vätterstranden_2_037”, ”Vätterstranden_3_037”. Bildens längsta sida får inte överstiga 1920 pixlar. Bilderna mejlas till tavlingsledare@huskvarnafotoklubb.se

Årets kollektion, påsikt: Max två kollektioner á tre bilder. Bildernas yttermått inkl passpartout ska vara högst 30×40 cm. Pappersbilderna lämnas i en väska i klubblokalen under mötet. Märk kollektionerna på bildernas baksida med namn och ditt medlemsnummer i den ordning du vill visa bilderna, t ex ”Vätterstranden_1_037”, ”Vätterstranden_2_037”, ”Vätterstranden_3_037”.

Boka redan nu 4 december, bildvisare Jan Töve, missa inte detta tillfälle.

Kommentarer är stängda.